2019. augusztus 28., szerda

21-es újszerű Superfit téli lány bakancs dobozában orra min. kopott - Jelenlegi ára: 100 Ft

Kedves Érdeklődő!
Minden Aukciómat 100 Ft-ról indítom!
Családunk kinőtt megunt holmijai lesznek, aminek valami hibája van, azt jelezni fogom!
Mérésre nincs lehetőségem a cuccok mennyisége miatt, ezt ne is kérdezzétek! Olyan kérdésre tudok válaszolni amihez nem kell megkeresnem.  
Az utolsó aukció szeptember 20-án fog lejárni, én csak ezután fogok jelentkezni, ha valakinek sürgősebb valami akkor jelezze, hogy hamarabb tudjam feladni! Igyekszem összeszedni mindenkinek hogy mennyit nyert és mennyi lesz a végösszeg, de ez biztosan eltelik pár napba! Nekem könnyebb lenne az előző ilyen maratoni feltöltésekből tanulva ha ti nem jelentkeznétek hanem majd amit én kiküldök "számla" tárgyú emailt arra válaszolnátok! A "számla" kiküldése legkésőbb szept. 27-ig fog megtörténni. Utána szeretném mindenkitől várni az átvétel módját minden adat megadásával és az összeg utalását! Mivel több csomag lesz a csomagokat egyszerre készítem, a feladás nem fog az utalási sorrendtől függeni, de igyekszem mindenki érdekeit szem előtt tartani, akinek sürgős a csomagja kérem jelezze. Általában a pénz megérkezése után 3-4 nappal biztosan feladom! Fizetési határidő: okt. 10-e. Kérem akinek gondja lesz vele jelezze! Október 11-én a nem utalt és nem jelzett termékeket negatív értékeléssel fogom zárni! Kérem csak az licitáljon, aki a fentieket tudomásul vette! Köszönöm szépen!  
Jó licitálást!  


Jelenlegi ára: 100 Ft
Az aukció vége: 2019-09-18 20:04 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése