2021. november 26., péntek

Jane babakocsi travel system: Matrix Cup mózeskosár és autósülés egyben + Jane Nomad váz - Jelenlegi ára: 19 900 Ft

Eladó a képeken látható Jane travel system: Matrix Cup mózeskosár és autósülés egyben + Jane Nomad váz.  Ha sokat utazik autóval a baba első hónapjaiban, érdemes ezt a változatot választani.
Itt megtekinthető a reklámfilm a hordozóról:
https: //www. youtube. com/watch? v=VvljF06ITOE
Európában az egyik legjobb minőségű termékfajta a JANE.
A JANE MÁTRIX hordozó, mózeskosár és biztonsági gyerekülés is egyben. Lehet teljesen fektetni és hordozóként ültetni is, valamint az autóba mindkét módon rögzíthető. Matrix light-ban a baba ülő és fekvő helyzetben is nagy biztonságban utazik az autóban. Ezt a terméket a babakocsi vázához szintén lehet rögzíteni és így könnyen lehet használni, mert nem kell a babát felébreszteni, ha az autóban vagy a babakocsiban elaludt.
Tulajdonságok:
Beépített Pro-fix rendszer segítségével a Jane babakocsi vázakhoz könnyen, egyszerűen csatlakoztatható
Több fokozatban dönthető háttámla
Övvezető adapter benne van az árban, mely segítségével igen egyszerűen lehet bekötni az autóba
Szél- és vízálló, UV szűrős kupola és lábtakaró
5 pontos biztonsági öv
Automata övmagasság állító rendszer
A hordozó szép állapotban van, kisebb karcolások előfordulnak rajta, illetve a textil kicsit napszítta. Az autóba való bekötéshez szükséges adaptereket is adok hozzá. Lábzsák is van. A kupolában háló van, ami jó szellőztetést biztosít nyári napokon.
A képen látható Jane Nomad vázat sokat használtam, de tökéletesen ellátja a funkcióját. A váz fordulékony, egy kézzel is tolható, könnyen lapra összecsukható, a tolókar állítható. Sportrész nincs a vázhoz! Hibák a vázon: a káron szívács sérült, a kerekek kopottak, a kerekeken dekoratív műanyag védő kupak néhol hiányzik, bevásárló kosáron az egyik gomb rossz, amit házilag javítottuk, tökéletesen lehet használni, de természetesen lehet cserélni is.
Mi nagyon szerettük, csak már kinőttünk. Örülök, hogy ezt a fajta hordozót vettem a gyerekemnek, minden szempontból elégedett vagyok vele. Sok cikket olvastam arról, hogy ortopédusok szerint a kis babák maximum 20 percet tölthetnek szokásos hordozóban, mert ez ülő pozíció nem jó a gerincüknek. Mivel elég sokat utaztam a kis babámmal, olyan mózeskosarat kerestem, amit az autóban be lehet kötni. Végül megtaláltam Jane Matrixot, ami ennél sokkal többet is tud. Amíg autóval jártunk, a babám nyugodtan aludt, én viszont nem izgultam dugókban a gyermekem gerince miatt. Úgy alszik, mint a babakocsiban lenne. Ráadásul úgy fért az autóba, hogy fektető pozícióban használva mellette még a testvér ülés is belefért! Az autóból egyszerű kivenni is egy mozdulattal elhelyezhető a vázra.
Személyesen Budapesten a XVI. kerületben lehet átvenni. A posta megoldható, de a pontos szállítási költséget csak a csomagolás után tudom megadni.

Jelenlegi ára: 19 900 Ft
Az aukció vége: 2021-11-26 18:51 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése